Surprise Box from Nona :)

Surprise Box from Nona :)

Assalamualaikum, hai !

Hari ni entri santai santai jer ~

Ok, aku nak share, hari tu aku dah start bagi surprise box. Aku tengok konsep Lazada macam tuh kan, so aku pon try la.. Pernah buat before nih, tapi tak amek pic, now nak share at blog.. #sayangblog

Aku bagi member aku, hadiah yang bermacam dalam satu bekas....bekas bukan sebarang bekas.

Well, hadiah tak mahal, still in my budget, ikut perjanjian kami, tukar hadiah below berapa RM, hahah~

TAPI  berguna dan ada macam macam, means bukan sebuah or seketul or sehelai sahaja or sebiji jak... berapa banyak OR lahhhh... huhu...

Jommmm ushar !

 

Have A Nice Day !! 

Saya suka Pink, sebab tuh belikan kaler tu... lol...ikut kaler feveret sendirii...  =.=



 

Bukak sikit, cakkk.... dah nampakk, ada sapu tangan comel lahhh~

Then.........

 

Dah complete..semua berguna .
Pen, of course untuk guna masa kerja, yang lelain tuu.... tak perlu kubagitahu semuaa
~
And the last one thing, i dont know, either it is cute or jijik? HAHAHA !



Aku nak jugak letak, benda ni tak dapat letak dalam bekas tuh, sebab panjang sikit, so
aku letak kat tepi jerr... 

Settle surprise box from Nona !

Tengok gaya, member aku tuh suka, sebab benda alah ni semua comel comel...
Sebab apa aku bagi? sebab dia pon comel ... haha~ same same me..kihh2~


That's all from me,
Ada yang pernah buat macam ni ? Share lah jugak... letak dalam periuk maybe? Huhi~
Hadiah comel dan berguna, memang ramai suka....



I will update something about .........my violet......... OK. next entry ~




Notahati : Be strong and be a nice girl, Nona !


Post a Comment

3 Comments

  1. Bestnya dapat hadiah. Mak dah lama tak dapat ni. *cry*

    Jemput Datang Blog <a href="http://suzlinazreena.blogspot.com/>#TheRealBloggerMak</a>

    ReplyDelete
  2. Hahahha, inshaALLAH...nanti ade rezeki lebihh, boleh bagii..doa doa murahh rezekiku..

    AMIN

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .