Hadiah dari Lazada Yang Best

Hadiah dari Lazada Yang Best

Assalamualaikum.Hai !

Syukur masih bernyawa.....hari ni, masih cuti... best pulak rasa.... teringin nak kerja dari rumah la pulak..ayoyyoooo~

First, SALAM MAAL HIJRAH . LET'S START AZAM BARU... 

Takkan nak tunggu 2017? Inilah tahun baru betul bagi umat Islam. Kann ?

Image result for maal hijrah


Siapkan buku nota dan pen, tulis azam baru sendiri... tekad dalam hati.... tak mungkin ingin jadi JAHAT, kan :)

=================================================
==================================================
===========



Okay, ini cerita dah lama beberapa bulan tapi aku tetap nak share. Abadikan dalam memori. Eceeehh~

Aku telah pun memenangi hadiah daripada Lazada.



Terima kasih sangat, Lazada :) SYUKUR !



TEAM LAZADA YANG BEKERJASAMA....Thanks Hidayah..

Lazada can be trusted. I believe.

Hadiahnya tak mahal, tak murah..tapi lama jugak aku duk berkenan kat hadiah niiiiiiiii~
Nahhhhhhhhhhhhh:-

Sejenis instant kamera :- Klik-klik, gambar keluarrr....~




Aku terr sangat lahhh suukaaaaa dengan hadiah niii..  Aku rasa comel sangat tau instant kamera ni, kena dengan time, kena dgn jiwa aku..dulu memang usharr kamera mcm ni, nak beli suatu hari nantiiii............. tapi tak beli-beliii~

Bukan dapat kamera je, album, pen, film dua kotak dan bag simpan camera tu, cute oiii ! Nasib kamera kaler pink kan Lazada, hehe~

Meh try !






Image result for fujifilm instant camera pink




NOW dah berada dalam genggaman, lonvat-loncat masa tahu menang tuu, hehee~ Tak sia-sia usaha aku mengira benda alah tuuuu...

                                          
Jawapan aku, 140 kotak... not sure actual ..  lupa tanya Lazada semula.


Bukan tu je, ada benda lain aku ekna buat..nak tahu apa??  Meh Baca  LINK INI 


Anyway, Thanks Lazada, Thanks yang mendoakan dan wish nona masa Join Contest tuu... 

Alhamdulillah......cuma sekarang filem nak habis, kena beli baru..tengoklah nanti..nak try beli kat Lazada, selalu nauu buat offer, geram che ! Ape lagi, singgahlah LAZADA woiii sekarangg ! Kui3~

Sekian. Sambung kerja lain pulakkkk~






Image result for nice day






Post a Comment

1 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .